[LUGOS] Pismo E-upravi

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu Nov 20 12:08:21 CET 2008

Quoting Iztok ?totl <iztok.stotl at guest.arnes.si>:

> Govorim o konceptu. Zakaj misli? da bi moral poznati te ljudi. Imam
> pravico do tega, da imam mnenje o nekem dokumentu. ?e menim, da dokument
> ni primeren, lahko to tudi povem. Re?itev pa je po mojem mnenju
> relativno slaba.

Hmm, ne vem ce si dokument v celoti prebral in se (ko si ga bral)
postavil tudi
v cas ko je bil napisan. Jaz osebno sem imel z Alesem In Mirom tudi kaksen
kratek stik kar ne pomeni, da njunega dela tisti cas nisem podpiral.

Se vedno sem mnenja, da je bilo za tisti cas tak dokument spravit ven
prava mala
revolucija. Ko je prisla nova oblast so prisli novi ljudje in Miro je sel.
E-uprava je postala del se vecjega konglomerata se nizje v piramidi.  To je
vse.

Lani takle cas, ko sem ravno poskusal izvesti spremembo stalnega prebivalisca
prek e-uprave, sem naletel na cel kup problemov, med drugim tudi do tega da
nisem mogel odpreti pdf datoteke obrazca, ki sem ga potegnil dol. Potem je
sledilo 'dopisovanje' s sefom sektorja za razvoj e-uprave.

No in to se mi dogaja prakticno vsako leto in vsako leto tudi ukrepam vendar
ocitno popolnoma brez haska.

Zdaj se pa itak menja vlada in rabijo (baje) 100 dni miru potem pa verjetno
dodatnih 1000 dni nenadlegovanja in tako se ta zacaran krog nadaljuje.

Darko je dobro povedal (nisem vsega bral se mi pa zdi da sem ga tako
razumel) da
ne obstaja noben jasen pravni mehanizem, ki bi dal moc civilni
iniciativi da se
vmesa v nek javni razpis vsaj z nekimi konstruktivnimi pripombami ce ne celo z
obstrukcijo.

Dejansko bi potrebovali cloveka nekje visoko v piramidi vsaj par let,
ce ne celo
cel mandat ali dva, da bi se razmere za nas izboljsale in stvari zacele
voziti v
pravo smer z neko 'vztrajnostjo'.

lp,B