[LUGOS] Pismo E-upravi

Iztok Štotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Thu Nov 20 13:24:09 CET 2008

On Thu, 2008-11-20 at 12:14 +0100, Blaz Podrzaj wrote:

> Glej, tezko je nekaj zapovedati, ker imas potem probleme to
> 'odpovedati'.

To je vse odvisno od fleksibilnosti in načina zapovedi. So slabši in
boljši načini zapovedi.

>  Sploh
> pa je nasa Narava taka (ce se ne motim) da nicesar ne poskusamo
> zapovedati, ker
> je to  v nasprotju z Nasimi naceli. Ali se motim?

Vprašanje je, če je v naši naravi tudi načelo, da zapovedovanje ni
vrednota ... jaz bi svojih 5 stotinov primaknil na polje, v katerem
piše, da imamo v naši naravi do tega vprašanja fleksibilen odnos.
Odvisno od situacije in načina.

Iztok