[LUGOS] Pismo E-upravi

Iztok Štotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Wed Nov 19 23:20:53 CET 2008

> Lahko le domnevam, da so tehnične specifikacije za javno naročilo, ki
> je izpeljano tako, da podpira le IE in ne mogoče Firefoxa in/ali Mac OSa
> pač napisane pomanjkljivo,

A je to kaznivo ? A jih lahko prijavimo ? Kako ?

> ALI pa je naročnik enostavno izračunal, da bi
> za večji obseg dela plačal bistveno več, kot, če se omeji le na IE.

Ni nujno, da gre za večji obseg dela ... morda bi bila uporaba odprtega
standarda cenejša in manj delovno potratna ?

Je pa res, da je možna tudi tvoja različica.

Še vedno pa ostaja moja misel, da lahko nekdo napiše zakon, v katerem jasno
zapiše, da  morajo vsake državne dveri za državljane delovati tudi na treh
najpogostejših platformah v Sloveniji (Mac/Linux/WIndows) ...

In da mora stvar delati na Firefoxu in IE. To se mi zdi razumen
kompromis. ŠE najboljše bi bilo, da spolh ne definiraš platform, ampak
samo standarde, recimo HTML X.Y, AJAX Z.X, XML ...

Če ni dodanih ne vem kakih hardverskih dodatkov (čitalcev kartic in
podobno, kar pa je izjema), potem taka implementacija tudi ne bi smela
biti toliko dražja od tiste, ki je vezana samo na IE. Prav zaradi
standardov, ki obstajajo na vseh brskalnikih.

I.