[LUGOS] Pismo E-upravi

Iztok Štotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Wed Nov 19 22:55:24 CET 2008

> V bistvu je področje javnega naročanja zelo kompleksno in nikakor
> ne gre na "ho-ruk". Žal..

Pa vendar, če bi nekdo na državni ravni definiral neke standarde, recimo
za dostop do dveri javne uprave ...

"Pred dobrim letom je Robert bentil nad e-upravo, ki mirno ignorira
neuporabnike IE in malih mekanih oken. Sam sem včeraj ugotovil, da se
na tem področju še nič ni premaknilo,"

Če bi res obstajala trdna volja do spoštovanja odprtokodnih operacijskih
sistemov in odprtokodnih brskalnikov, se to enostavno ne bi zgodilo.

Ker bi bilo to zapovedano, ne pa samo priporočeno, kot je sedaj.

TO se mi zdi zelo enostavno. ALi kaj vidim napačno ?

Iztok