[LUGOS] Pismo E-upravi

Darko Bulat darko.bulat at ceterum.si
Wed Nov 19 22:47:41 CET 2008

Miro Kranjc pravi:
> Če se ti zdi nabijanje na listi konstrukcija, potem si res megabuilder.
>
> Da ne razvlačiva, in utrujava drugih na listi, ti kar lepo povem, da sem
> glavni avtor tega dokumenta. Med njimi je tudi Aleš Košir (ki si ga odpikal
> v drugem mailu), poleg je bilo pa še kar nekaj drugih, po moji oceni
> sposobnih in razumnih ljudi (govorim vsaj o free and open source srenji). S
> temi zadevami se sicer osebno že kar nekaj let ne ukvarjam več, ampak za
> tistim kar je zapisano v dokumentu pa še vedno stojim. Preberi ga (ker ga
> očitno nisi, vsaj ne dovolj natančno).

> [...]

Je kdo omenjal pravosodje?

No, resno, največji problem je, po moji presoji pač neživljenski, a
zaradi čudnega naključja zelo logičan Zakon o javnem naročanju.

Ki, denimo, preprosto ne dovoli, da bi bila v naprej določena
konkretna tehnologija, temveč so lahko določeni le standardi,
tehnološke zahteve in standardi kakovosti.

Kar pomeni, da so izvedeni razpisi zgolj narejeni "na pol", oz.
pač pokrivajo 80-90% populacije in ne celote, ker je nekje nekdo
pač ocenil, da za več "ni denarja".

V bistvu je področje javnega naročanja zelo kompleksno in nikakor
ne gre na "ho-ruk". Žal..

LP

D.