[LUGOS] Kako onemogočiti beleženje dnevnikov

Miha smihael at gmail.com
Sat Mar 1 22:01:13 CET 2008

Ali se, da kako enostavno v konzoli onemogočiti loge ali jih ustaviti.
Spomnim se, da se je to lepo dalo v Mandrivi in Suseju (yast način za
konzolo), za Debian pa takega orodja še nisem srečal.

Namreč datoteka /var/log/daemon.log, se v nekaj sekundah po zagonu
poveča na 3 gb in kmalu zmanjka prostora na particiji in drugi procesi
se ne morejo izvajati naprej.

Ko sem poskušal odstraniti nekaj večjih programov (z apt), upajoč, da
bo potem dovolj prostora za zagon, sem v končni fazi vedno dobil tole:
dpkg: unable to fill /var/lib/dpkg/updates/tmp.i with padding: No
space left on device

in, ko sem že obupal sem bil presenečen - ukaz rm mi vrne napako, da
ne more brisati!!!
$rm -fv  /var/log/daemon.log
rm: cannot remove `/var/log/daemon.log': No space left on device

in ali lahko mirno pobrišem sledeč direktorij:
/var/cache/pbuilder/
ki se je tudi namnožil.

Če mi bo kdo svetoval naj pobrišem, kakšne ikonske teme ali druge
večje datoteke) -sem že amak se je tako za isto velikost povečal log.

--
Lep pozdrav, Miha
Best regards, Miha