[LUGOS] Restore XEN Guest IMGjev

Janko Harej janko.harej at gmail.com
Sat Mar 1 09:40:15 CET 2008

Zdravo,

kako pa zaganjas goste? Ce zadeve pozenes iz konzole, bi zadeve morale
ostati na zaslonu, v smislu xm create ime_gosta -c.

Sicer se mi ze nekaj casa ni sesul noben gost, tako da sem pozabil
kako je. Pri mojih igrackanjih se mi je prej zgodilo, da je zadeva
blokirala - torej je vse se kako ostalo na zaslonih :-(

lp

Janko Harej
TŠC Nova Gorica