[LUGOS] Kako onemogočiti beleženje dnevnikov

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Sat Mar 1 22:16:02 CET 2008

On Saturday, March 1, 2008, 22:01:13, Miha wrote:

> Ali se, da kako enostavno v konzoli onemogočiti loge ali jih ustaviti.
> Spomnim se, da se je to lepo dalo v Mandrivi in Suseju (yast način za
> konzolo), za Debian pa takega orodja še nisem srečal.

syslog lahko ustaviš z /etc/init.d/sysklogd stop

> Namreč datoteka /var/log/daemon.log, se v nekaj sekundah po zagonu
> poveča na 3 gb in kmalu zmanjka prostora na particiji in drugi procesi
> se ne morejo izvajati naprej.

Ugotovi, kateri daemon ti to počne, in ga popravi.

> in, ko sem že obupal sem bil presenečen - ukaz rm mi vrne napako, da
> ne more brisati!!!
> $rm -fv  /var/log/daemon.log
> rm: cannot remove `/var/log/daemon.log': No space left on device

Datoteka, ki je odprta, ne bo izbrisana dokler je zadnji program ne
zapre (čeprav ob normalno delujočem sistemu ne bo več vidna na
disku). Poizkusi raje
# : > /var/log/daemon.log
(s tem datoteko izprazniš).

--