[LUGOS] Appliance vs. server

Andraz Sraka a at aufbix.org
Wed Feb 27 20:04:25 CET 2008

re

On Wed, 2008-02-27 at 19:30 +0100, Nejc Škoberne wrote:

> Uh, hvala za tale odgovor (pa tudi vsem ostalim), mi je res malo
> razbistril pogled na te stvari. Nekako sem kar pozabil, da se stvari z
> GB LANom hitro spremenijo in da navaden DualCore Xeon ni več sposoben
> premleti vsega tega.

Ne .. to ne bo cisto drzalo, bi znal biti problem pri recimo veliki
kolicini majhnih paketov, ker procesiranje poteka se vedno, tako da mora
vse leteti do CPUja.

Drugace pa ena perverzija z prakse .. DualCore Xeon, 2GB rama, 2x Intel
1000+ NIC (hardware interupt, ter hw flow-control) normalno prebavi
150-200Mbps L7 filteringa (kar si znas predstavljati, kako pozresna in
zahtevna operacija je procesorska obdelava payloada). Sicer sem porabil
kar nekaj casa, da sem popedena kernel in ethernet/ip stack da je to
prezivelo. In ja, to je ena zadeva, ki dejansko v produkciji celo deluje
in laufa ze vec kot 600 dni bp pri taki pasovni sirini :)

> E, to sem rabil. A obstaja kje kak "čarovnik" - ti poveš kako konfiguracijo
> rabiš in čarovnik ti pove, kateri Cisco modeli so zate najprimernejši? :)

Da. http://tools.cisco.com/ITDIT/CFN/jsp/index.jsp

Tam si naklikas, katere opcije rabis in dobils naceloma model, ki bi ti
bil najbolj pisan na kozo. Veliko srece, ker IMO se parkrat obupal, ker
imas cisto prevec zadev na izbiro.

> Kje se pri nas sploh kupuje tako opremo?

NIL je verjetno samo en od naslovov; prodali ti ga bodo pa tudi kje
drugje (po izkusnjah, tudi za kaksen EUR ceneje). Drugace pa ebay, te
stvari se spet tako hitro ne kvarijo, tako da 2-3 leta stara roba je
poceni in navadno dela. Zarad cene si pa lahko privoscis kupit kaksen
kos vec, za rezervo :)

Stvari navadno zacnejo imeti probleme tam, ko so starejse vec kot 5 let
in so bile teh 5 let v 24/7 produkciji pod obremenitvijo. Pa se to
navadno odletavajo napajalniki in ventilatorji .. na 3COM opremi si pa
navadno prej skuril kaksen port :)

> Namreč 28 GB portov res ne bi rabil, že 8 bi jih bilo dovolj.

Imas modele z 8, 24, 48 porti (+ tisti minigbic/gbic porti). Na pamet z
glave ne vem. Predvsem je odvisno kaj rabil .. pure L2, L2+, L3, L3+ ..

>  Kako je s primerljivo Juniper robo?

Tezko .. ker bi rekel, da je Cisco "SOHO oprema" (tam pod 7xxx in izjemo
Nexusa itd) v primerjavi z Juniper robo. Predvsem po ceni. Ampak ja,
does the same thing. Drugace pa Juniper do letos ni izdeloval stikal.
Letos je pa predstavil EX serijo stikal, ki jih pa se nisem imel v
rokah :(

> In še nekaj - če prav razmišljam, bi moral potem kupiti dva takega switcha,
> saj moraš nujno enega imeti pri roki za redundanco?

ali pa podpises z dobaviteljem tak SLA, da ti ga bo dobavitelj zamenjal
v minimalnem casu (tam 2-3h) 24/7 :)

> A pa tile switchi imajo grafične vmesnike za access liste štimat?
> Namreč na firmi, kjer bi to deployal imajo svoje informatike, ki ne bi
> ravno v CLI delali politik.

imajo .. ampak jih noces. Po svoje ni isto in ne mores vsega naklikat;
kot drugo se pa jaz nisem mogel vvziveti v to :) Damn, pa ta *nix; v kaj
me je navadil ..

> Glede študentov in tega - verjetno se zgodba spremeni, če ta študent
> ne misli it delat za Google ampak kar ostati kjer je. :)

Potem je nekaj zelo narobe z studentom :) Bojda statistika kaze, da
moras na vsake 2 leti menjat sluzbo - novi izzivi, boljsi pogoji, osebna
rast pa to :)

lp,
 Andraz

--