[LUGOS] Appliance vs. server

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Wed Feb 27 20:28:35 CET 2008

Hojla Andraz,

Wednesday, February 27, 2008, 8:04:25 PM, si napisal(a):

> Da. http://tools.cisco.com/ITDIT/CFN/jsp/index.jsp

> Tam si naklikas, katere opcije rabis in dobils naceloma model, ki bi ti
> bil najbolj pisan na kozo. Veliko srece, ker IMO se parkrat obupal, ker
> imas cisto prevec zadev na izbiro.

Lahko pa seveda poklices podjetje, ki te zadeve pozna, prodaja in
podpira, in ti bodo znali tocno povedati, kaj za ena skatla bi bila
primerna zate. Za predracun ni se nihce zaracunal :)

> NIL je verjetno samo en od naslovov; prodali ti ga bodo pa tudi kje
> drugje (po izkusnjah, tudi za kaksen EUR ceneje). Drugace pa ebay, te
> stvari se spet tako hitro ne kvarijo, tako da 2-3 leta stara roba je
> poceni in navadno dela. Zarad cene si pa lahko privoscis kupit kaksen
> kos vec, za rezervo :)

Po zadnjih podatkih je Cisco partnerjev v Sloveniji okoli 120.. res pa
da je NIL poleg IBM edini Gold partner ;)

> Tezko .. ker bi rekel, da je Cisco "SOHO oprema" (tam pod 7xxx in izjemo
> Nexusa itd) v primerjavi z Juniper robo. Predvsem po ceni. Ampak ja,
> does the same thing. Drugace pa Juniper do letos ni izdeloval stikal.
> Letos je pa predstavil EX serijo stikal, ki jih pa se nisem imel v
> rokah :(

Kaj se ti je pa tako zameril ? Precej slovenskih omrezij, pa ne tako
majhnih, tece lepo na Cisco opremi.

> ali pa podpises z dobaviteljem tak SLA, da ti ga bo dobavitelj zamenjal
> v minimalnem casu (tam 2-3h) 24/7 :)

Tako podporo se seveda placa, je pa na voljo.

> imajo .. ampak jih noces. Po svoje ni isto in ne mores vsega naklikat;
> kot drugo se pa jaz nisem mogel vvziveti v to :) Damn, pa ta *nix; v kaj
> me je navadil ..

Cisco Network Assistant je cist lustno, brezplacno orodje za
konfiguracijo vecine low-mid end Ciscovih stikal, pa se kak usmerjevalnik se
najde med njimi, in za nekoga, ki se na te zadeve ne spozna najbolje
sploh ni napacen.

Disclaimer: ja, delam za NIL in ja, ukvarjam se s podobno opremo na
dnevni bazi.. ;)

                                    GreetZ, Stojan
--
Climate is what you expect.  Weather is what you get.