[LUGOS] Appliance vs. server

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Wed Feb 27 19:30:43 CET 2008

Živjo,

smo sicer že kar precej offtopic, ampak se vsaj kaj dogaja. :)

> [...]
> kam ga je potrebno posredovati, kako ga je ob tem potrebno spremeniti,
> ga ustrezno spremeniti, iti skozi vse access liste in ugotoviti ali
> sploh lahko gre dalje, se ukvarjati s kaksnim rzvrscanje za odposlanje
> cakajocih paketov, na poslati izhodni mrezni kartici, ... In vse to z
> navadnim programom (dobro v kernel space, ampak vseeno) na
> splosnonamenskem procesorju. To pac ne bo slo. Mogoce, ko bomo imeli THz
> procesorje, ampak potem bodo aktualna Tb/s omrezja, kjer ti bo v skatlo
> padlo 7e9 paketov/s in bos spet tam, kot si sedaj.

Uh, hvala za tale odgovor (pa tudi vsem ostalim), mi je res malo razbistril
pogled na te stvari. Nekako sem kar pozabil, da se stvari z GB LANom hitro
spremenijo in da navaden DualCore Xeon ni več sposoben premleti vsega tega.

> Prava resitev za tole je kak L3 switch. Precej primerno deluje recimo
> Cisco Catalyst WS-C3560G-24TS-S, kar stane kaksnih 2.700 EUR recimo. Za
> tak denar tako ali tako ne dobis spodobnega serverja. Switch ima sicer
> malce prevec gigabitnih portov (kar 28), ampak se jih bo ze dalo za kaj
> porabiti. In teh 28 Gb/s, kolikor je mogoce stlaciti v njega, bo
> prezvecil, saj gre za wire-speed skatlo. In da ne omenjamo za velikostne
> razrede lazje konfiguracije, upravljanja ter veliko manj moznosti, da
> gre lahko kaj narobe.

E, to sem rabil. A obstaja kje kak "čarovnik" - ti poveš kako konfiguracijo
rabiš in čarovnik ti pove, kateri Cisco modeli so zate najprimernejši? :)
Kje se pri nas sploh kupuje tako opremo? Namreč 28 GB portov res ne bi rabil,
že 8 bi jih bilo dovolj. Kako je s primerljivo Juniper robo?

In še nekaj - če prav razmišljam, bi moral potem kupiti dva takega switcha,
saj moraš nujno enega imeti pri roki za redundanco? A pa tile switchi imajo
grafične vmesnike za access liste štimat? Namreč na firmi, kjer bi to deployal
imajo svoje informatike, ki ne bi ravno v CLI delali politik. S Ciscoti drugače
nekaj izkušenj mam, tako da po mojem ne bi smel biti problem.

Glede študentov in tega - verjetno se zgodba spremeni, če ta študent ne misli
it delat za Google ampak kar ostati kjer je. :)

Hvala,
Nejc