[LUGOS] network manager

Marko Jerak marko at jerak.si
Sun Feb 17 00:30:24 CET 2008

Naredil vse po navodilih. V /etc/rc5.d/ je K90network, ki je povezava na
/etc/init.d/network. Pregledal in ne najdem nič, mogoče pa jaz ne vidim.
Če prav razumem bi se skripta morala izvajati pred K91isdn pa se ne.
Tudi ob interaktivnem boot-u se ne zaganja nič v zvezi z networkom ali eth0.

lp,m

Blaz Podrzaj pravi: