[LUGOS] network manager

Marko Jerak marko at jerak.si
Sun Feb 17 00:43:29 CET 2008

Evo pa sem ga nasel. V bistvu mi je dal misliti moj zadnji mail, ko sem
napisal, da bi se zadeva morala zaganjati za ISDN skripto. Torej ce je
ISDN v chkconfig potem bi morala biti tudi network, pa je ni bilo. Zato
sem jo dodal, aktiviral servis in zadeva deluje.

Upam, da nisem prevec gnjavil. Zame je bilo poucno in izvedel sem nekaj
novih zadev, upam, da se kdo.

Hvala

lp,m

Marko Jerak pravi: