[LUGOS] network manager

Blaz Podrzaj b at thz.net
Sat Feb 16 19:56:17 CET 2008

Jah, bi bilo potrebno malo podebugirat zadevo. V /etc/modprobe.conf verjetno
imas alias za eth0? V /etc/sysconfig/init nastavi verbose boot messaging. V
/etc/inittab (ce ga Fedora se uporablja) zakomentiraj zadnjo vrstico kjer se
poganja X login manager ter zakomentiraj izvajanje logina na prvi konzoli
(tty1). V /etc/rc5.d preveri kdaj se izvaja skripta network. Poglej v to
skripto, mogoce bos kaj nasel. Izvedi reboot, in ko se izpise Fedora  in se
nekaj (v barvah) stisni kombinacijo tipk, ki ti omogoca interaktivno
izvajanje/neizvajanje boot procedure. Lepo potrjuj izvajanje skript in glej
output. Ko prides do skripte netvork bodi se toliko bolj pozoren.

Aja pa se enkrat poglej v /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0, da imas
notri ONBOOT=yes.

lp,B