[LUGOS] network manager

Blaz Podrzaj b at thz.net
Sat Feb 16 01:24:36 CET 2008

Hoj,

Quoting Marko Jerak <marko at jerak.si>:

> Uporabljam fedoro 8 in network manager mi pije kri. Zadeva obstaja tudi
> na fedori 7 in zgledno deluje vsaj za moje potrebe. Na 8-ki sem postavil
> mail in DNS server, zato sem mu dolocil staticni IP katerega network
> manager gladko spregleda in prosi DHCP naj mu dodeli drugega. Seveda se
> za vse moram v racunalnik logirati. Server posledicno ne deluje ker nima
> pravega IP-ja. Racunalnik se boot-a v graficni nacin (tako hocem).
> Izklopil sem managerja, pa se noce povezati v mrezo. Z ukazom ifup eth0
> stvar zacne delovati.

> [...]

Najprej odstrani ali pa samo izklopi (chkconfig) network manager in
razna avahi
jajca. Potem pa v /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0 nastavi BOOTPROTO
na static in dodaj IPADDR, NETMASK in GATEWAY. To bi moralo zadostovati.
Nastavi še  HOSTNAME v /etc/sysconfig/network ter dodaj svoj
stati&#269;ni IP v
/etc/hosts. To bi moralo zadostovati. Vsaj na raznih RHEL-ih in CentOS-ih jaz
tako pocnem.

lp,B