[LUGOS] network manager

Marko Jerak marko at jerak.si
Sat Feb 16 10:39:04 CET 2008

Pa očitno ne deluje. Edina razlika s tvojimi navodili je, da sem imel
BOOTPROTO nastavljen na none. Spremenil sem ga na static in nič. Mrežo
še vedno moram dvigovati z ifup eth0. Šel sem še enkrat primerjat z
mašinami na katerem mi teče Fedora6 in 7. Nastavitve vsaj tiste katere
uporabljava so popolnoma identične in tu zadeva deluje.

Namreč ko računalnik boot-am še vedno ne vidim, da je nastavil eth0 (ker
ga ne).

lp,M

Blaz Podrzaj pravi: