[LUGOS] network manager

Marko Jerak marko at jerak.si
Fri Feb 15 18:45:38 CET 2008

Uporabljam fedoro 8 in network manager mi pije kri. Zadeva obstaja tudi
na fedori 7 in zgledno deluje vsaj za moje potrebe. Na 8-ki sem postavil
mail in DNS server, zato sem mu določil statični IP katerega network
manager gladko spregleda in prosi DHCP naj mu dodeli drugega. Seveda se
za vse moram v računalnik logirati. Server posledično ne deluje ker nima
pravega IP-ja. Računalnik se boot-a v grafični način (tako hočem).
Izklopil sem managerja, pa se noče povezati v mrežo. Z ukazom ifup eth0
stvar začne delovati.

Ker se mreža kasneje vzpostavi mi DNS ne deluje. Zadevo sem začasno
rešil s skripto, ki mi DNS restarta nekajkrat dnevno.

Želim, da se comp poveže v mrežo ob boot-u s statičnim IP-jem. Kako to
naredim?

lp