[LUGOS] xine-lib nadgradnja -- re¹itev

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Thu Feb 14 21:58:23 CET 2008

Andrej * <union.kjesi na gmail.com> wrote: 2008/2/14 Matic Smerdu :
> Dragi moji tatatatirci
>

> P.s.: Ali morda kdo ve, kako bi v Firefoxu izklopil
slovnièno/pravopisno pregledovanje. V po¹ti - Yahoo mi gre kar na
> ¾ivce tole, ko mi skoraj vse rdeèe podèrta. Morda pa dela
> angle¹ko. Morda bi moral kje preklopiti v sloven¹èino. Ampak jaz bi
> se tega vseeno raje znebil.

Z mi¹ko se postavi tja kamor vpisuje¹ besedilo, klikni z desnim gumbom na mi¹ki in odkljuki Poglej èrkovanje v tem polju (nimam pojma kako je v  angle¹èini). Jezike pa tudi spreminja¹ tam nekje blizu.

Res je tako.
Terapija je uspela. Izklopil sem preverjanje. Pa ¹e slovenski slovar sem si nalo¾il, za vsak sluèaj èe bi si kdaj premislil.
Hvala za nasvet, Andrej.

                           Poni