[LUGOS] Konflikt - phonon-xine - 4.1.3

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Tue Dec 30 22:57:30 CET 2008

Matic Smerdu pravi:
> Dragi moji tatatatirci
>
> V Fedori 10 - Live sem osveževal (update) pakete na najnovejše verzije z orodjecem yum update. Pri tem se je zgodilo nekaj hecnega.
>
> V določenem trenuktu niso več delovali sistemski zvoki. Že ob zagonu sistema sem dobil obvestilo o konfliktu med ..... kdo ve čim. Omenjen je bil "phonon-xine..." - verzija 4.1.3, karkoli je že to. Mmenim pa, da je šlo za datoteko
> phonon-backend-xine - verzija 4.1.3.
>      Pa tudi predvajalniki glasabe niso več delali. Natančneje Yuk in Amarok. Oba sta pri poskusu predvajanja javila isto napako.
> [...]
Če bi natančno prebral yum- ov readme (oziroma FAQ) bi ugotovil, da je
to eden pogostejših in elegantnejših načinov za odpravo nesoglasij med
paketi. Rešitev:

yum install paket --skip-broken

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!