[LUGOS] Konflikt - phonon-xine - 4.1.3

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Wed Dec 31 15:16:03 CET 2008

To je že res, ampak jaz nočem, da bi yum take problematične stvari kar preskočil. Hočem, da stvari spravi v red. To se pravi, da prenese in instalira take verzije, ki se med seboj zastopijo. Ker sem sam pozneje rešil stvar tako, da sem instaliral novejšo verzijo kdelibs..... vsaj mislim, da je bila ta, bi rad, da yum sam to naredi. Saj običajno itak doda še vse potrebne odvisnosti. Ampak v tem primeru jih očitno ni. Sicer pa sem v divjini interneta našel še nekaj primerov, ko so drugi jamrali zaradi te težave: "sistemski zvoki ne delajo več po nadgradnji na "phonon-xine....." verzija 4.1.3. Ampak nihče ni znal rešiti težave - beri: popraviti sistemskih zvokov.

Mimogrede, v Fedori 7 mi je že pred časom uspelo izklopiti "check spelling" v oknih s tekstom v firefoxu. Zdaj v Fedori 10 - Live + FireFox 3.0.5 pa te nastavitve nikjer ne najdem. Če izklopim na licu mesta - za dotično okno - pa si nastavitve sploh ne zapomni. Ampak jaz bi itak rad izklopil to zoprno slovnično pregledovanje za povsod naenkrat.

No ja, srečno novo telo želim..... hočem reči srečno novo leto želim vsem prisotnim in prisebnim in.....

čiv-čiv

     Poni