[LUGOS] Konflikt - phonon-xine - 4.1.3

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Tue Dec 30 21:16:33 CET 2008

Dragi moji tatatatirci

V Fedori 10 - Live sem osveževal (update) pakete na najnovejše verzije z orodjecem yum update. Pri tem se je zgodilo nekaj hecnega.

V določenem trenuktu niso več delovali sistemski zvoki. Že ob zagonu sistema sem dobil obvestilo o konfliktu med ..... kdo ve čim. Omenjen je bil "phonon-xine..." - verzija 4.1.3, karkoli je že to. Mmenim pa, da je šlo za datoteko
phonon-backend-xine - verzija 4.1.3.
     Pa tudi predvajalniki glasabe niso več delali. Natančneje Yuk in Amarok. Oba sta pri poskusu predvajanja javila isto napako.
     Postopek sem nadaljeval in naenkrat je problem izginil. Zdi se mi, da takrat, ko sem nadgradil kdelibs.

Ljubko Pukajte

     Matic

      Easy recipes for Christmas entertaining on Yahoo!Xtra Lifestyle- http://nz.lifestyle.yahoo.com/food-recipes