[LUGOS] Instalacija programov na daljavo

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Fri Dec 12 11:28:38 CET 2008

Alan Orlic Belsak pravi:
> Pozdravljeni,
>
> imam eno morda malce čudno vprašanje, namreč za XP računalnike
> uporabljamo rsync za backup. Na nedavnih seminarjih so fantje iz
> Vmware-a predstavili tako imenovane virtualne aplikacije (btw, obstaja
> kaj podobnega v odprti kodi, najbližji približek so PortableApps?). Meni
> je to dalo misliti, kako bi lahko preprosto dostavljal nove programe do
> uporabnikov, namreč v obratni smeri, kot backup. S tem bi se rešil
> obremenjevanja omrežja oziroma vsakokratnega nalaganja iz strežnika,
> [...]
Instalacijo lahko narediš povsem preprosto tako, da na samem stroju
izvedeš novo različico aplikacije z vedno istim imenom in jo dobro
stestirano vržeš v namestitveni paket. Lahko porabiš tudi torrent in z
njim razbremeniš strežnik, klasičen ftp pa pusti za nujne primere.

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!