[LUGOS] Instalacija programov na daljavo

Alan Orlic Belsak alan.orlic at zd-lj.si
Thu Dec 11 19:37:13 CET 2008

Pozdravljeni,

imam eno morda malce čudno vprašanje, namreč za XP računalnike
uporabljamo rsync za backup. Na nedavnih seminarjih so fantje iz
Vmware-a predstavili tako imenovane virtualne aplikacije (btw, obstaja
kaj podobnega v odprti kodi, najbližji približek so PortableApps?). Meni
je to dalo misliti, kako bi lahko preprosto dostavljal nove programe do
uporabnikov, namreč v obratni smeri, kot backup. S tem bi se rešil
obremenjevanja omrežja oziroma vsakokratnega nalaganja iz strežnika,
poleg tega to lahko počnem po potrebi. Eno rešitev že uporabljamo, OCS
Inventory Agent, a me zanima, če bi se našlo še kaj drugega?

LP, Alan