[LUGOS] varnostna kopija na trak

Boštjan Jerko mlist at japina.eu
Thu Dec 11 23:54:18 CET 2008

Živjo!

Ima kdo kakšen predlog za preprost backup na DDS kasete?

Do sedaj sem uporabljal Amando, pa se je konfiguracija z nadgradnjo
spremenila in se mi je ne da več šraufat.
Potem sem hotel uporabiti taper (s katerim imam od prej zelo dobre
izkušnje), pa je obtičal na neki stari verziji in ne deluje več tako
dobro.

Za sedaj sem pristal na tar-u, pa mi zadeva ni všeč, ker se stalno
gibljem okoli maksimuma velikosti traku in mi praktično vedno vrže ven
napako.

Sicer pa uporabljam Ubuntu in HPjevo DDS tračno enoto.

B.