[LUGOS] centralna kurjava, kaj pa drugega?

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Thu Dec 11 14:41:17 CET 2008

A obstaja kak user friendly paket za simulacijo CK ali vsaj toplotnih
strojev pod Linuxom?
Tak, da bi lahko imel dnevno evidenco. Finančna kriza mi seka drva v
peči, če humorno zastavim. :)

To mi je padlo na pamet, ko spet preračunavam tabelo v Calcu z
radiatorji, pečjo, toplotnimi izgubami, izkoristki in vsem ostalim kar
paše zraven. Pred leti sem nekaj podobnega zrežiral celo v manj
zmogljivem sistem kot je MSWorks 4.5(tm) in kasneje prenesel v OOo 1.1.
In ja, firbcajo me izračuni moči radiatorjev, pa toplotnih izgub, ampak
to je že druga pesem kjer se mi že približno nekaj sanja (vsaj formule
so od začetka lahko generalno kar iste kot pri elektriki, če zanemarim
izgube).

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!