[LUGOS] problem z Linux strežnikom

Grega Leskovsek mavricek at gmail.com
Thu Dec 4 09:22:39 CET 2008

Od zunaj ne morem dostopati do Linux Kubuntu 8.10 strežnika (ki sem ga
ponovno inštaliral - prej mi je dolgo časa delalo na 8.4, pa mi je
sistem zmrznil, tako da sem stvar reinštaliral in še preden mi je
zmrznil mi je strežnik nehal delovati - povežem se lahko nanj z
localhost preko ip ja pa ne). Moji podatki:
IP:84.20.237.54
Gateway: 84.20.237.1
DNS1: 213.143.65.11
DNS2: 213.143.65.12
Maska: 255.255.255.0

Ne vem kje sem ga zamočil, da mi kar naenkrat stvar ne dela. // Ne
spomnem se točno, samo je možno, da sem pred tem prvič uporabil
BitTorrent in Emule ...
Prosim pomagajte, vnaprej hvala

--
When the sun rises I receive and when it sets I forgive ->
http://users.skavt.net/~gleskovs/