[LUGOS] problem z Linux strežnikom

Darko Bulat darko.bulat at ceterum.si
Thu Dec 4 09:32:39 CET 2008

Razlogov je lahko več..

Toda, najprej izklopi selinux in iptables, če ju imaš nameščenega.

Potem preveri, če je sploh na zunanjem vmesniku nameščen pravi IP naslov.

Potem preveri, če tabela usmerjanja (routing table) izgleda tako, kot more
bit.

Potem popingaj najprej sebe na 84.20.237.54 (čeprav, če imaš vse poštimano
bi to moralo it neposredno na loopback vmesnik, tako, da kaj dosti ne boš
stestiral..).

Potem popingaj default gateway. Ta korak ti bo zagotovilo, da škatla
komunicira s zunanjim svetom.

Ostalo pa je iskanje..

LP

D.