[LUGOS] udev in processing events

Egon Pavlica egon.pavlica at p-ng.si
Tue Dec 2 11:54:05 CET 2008

Lepo pozdravljeni,

sprasujem, ce je mogoce ze kdo imel podoben problem. Vceraj sem
izklopil racunalnik, zamenjal dodatni disk in spet zagnal racunalnik. Na
njem imam nalozen gentoo. Pri zaganjanju je nalozilo udev,
potem pa se je nekaj minut ustavilo pri procesu
  ebegin "Waiting for uevents to be processed"
  udevadm settle --timeout=60
  eend $?
po tem se zaganjanje ustavi in ponudi Ctrl-D za ponovni zagon ali root
login konzolo. Sicer se sistem normalno zazene, ce izklopim udev
in uporabljam static dev. Rad bi razumel, ker se mi je to zgodilo ze
drugic. Pri razlicnem racunlaniku a podobnem sistemu. Problem je
izginil, ko sem odstranil in ponovno dodal eno razsiritveno pci kartico.
Kaj bi to bilo?

lep pozdrav,
Egon Pavlica