[LUGOS] Monopola je konec!

Matjaz Horvat matjaz.horvat at gmail.com
Tue Dec 2 10:26:30 CET 2008

2008/12/2 Darko Bulat <darko.bulat na ceterum.si>

> Žal to hkrati pomeni, da že pri vprašanju "koliko procentov računalnikov
> ima nameščen FF vs. IE" ti odstotki najbrž niso tako samoumevni. Že iz
> preprostega razloga ne, ker je seštevek teh procentov čez 100%. Logično,
> saj sem že omenil, da na Windozih poleg FF pač še vedno nekje obstaja IE.

Ob tem pa res ni razloga za kakšno pretirano žalost. Zaradi mene če imajo
vsi nameščen IE. Za okolje je pomembno, koliko izpušnih plinov namerimo
vozilom, ki jih ljudje vozijo, ne tistim, ki jih imajo v garaži.

Seveda pa pri Firefoxu ne gre samo za sam brskalnik. Ampak za spletne
standarde in zato da tudi preostalih 100 - X procentov brskalnikov postane
vzdržnih za razvijalce, da ne bodo najprej programirali za Firefox, potem pa
enako količino časa porabili za prilagajanje drugim brskalnikom (predvsem
IE).

OK, nuff of this, ker itaq nima veliko zveze z LUGOS.

Haha, pravi nekdo ki je pisal v temo "AVNOJ". :D

Lp,
Matjaž