[LUGOS] Monopola je konec!

Janko Mivšek janko.mivsek at eranova.si
Tue Dec 2 11:11:43 CET 2008

Jure Koren wrote:

> Ta podatek je zelo koristen tudi pri pogajanjih z, hja, recimo državno upravo,
> katere spletne storitve so pogosto slabše podprte v sistemih, ki niso
> Microsoft Windows in brskalnikih, ki niso Internet Explorer. Pogosto smo
> slišali, da "je bilo treba narediti tako, da deluje večini". Hja, zdaj pa naj
> naredijo tako, da bo delovalo večini!

Podobno vprašanje sem ravnokar zastavil na LinkedIn skupini Slovenian
Internet Professionals, kjer je kar nekaj ljudi, za katere bi se lahko
reklo, da sodelujejo na državnih e-projektih. Torej ravno pravi kraj, da
se jih malce povpraša, kako je s tem.

Če se torej počutite, da ste vsaj malo slovenski internetni strokovnjak,
se včlanite v to skupino in pomagajte pri debati:

http://www.linkedin.com/groups?gid=1185917

Lep pozdrav
Janko

--