[LUGOS] SiOL TV in Linux?

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Aug 15 00:41:42 CEST 2008

Tele tvoje sheme nekako ne zastopim

Jaz bi enostavno naredil takole:

skatla od Telekoma ima verjetno par ETH izhodov en TV izhod in par TEL izhodov

TEL izhode bom v tem primeru izpustil - niti ne vem kaksni so (verjetno za
priklop analognega telefona)

iz ETH potegnes navadno kabel do svojega ruterja v WAN port. Ta ruter ima v
vecini primerov vsaj 4 portni switch. V ta switch naheblas potem racunalnike.
Do sem je vse jasno.

Nato pa v enega od switch portov priklopis se kabel iz TV izhoda Telekomove
skatle.

S tem si sicer v svoj intranet pripeljal nek relativno nevaren vir amapk to je
ze poglavje zase

Kar ti se preostane je to, da na masini kjer ti bo tekel VLC nastavis
dodaten IP
iz IPTV network (to naj bi ti tudi samo od sebe postavilo IPTV network ruto)

To bi moralo zadostovati.

Druga varianta je pa bila ze opisana in sicer da v racunalnik zatlacis se eno
mrezno kartico in pripeljes nanjo kabel iz TV izhoda Telekomove skatle.

lp,B