[LUGOS] SiOL TV in Linux?

Miha smihael at gmail.com
Thu Aug 14 17:28:26 CEST 2008

Tak eth0-switch v bistu imamo (več računalnikov je povezanik prek njega)
samo ali bi lahko dobil kaj bolj oprijemljivega. Na področju networkinga sem
pa res čisti novinec...

Npr. route komando in približno skemo:

Zdaj je tako

                    kabel od Telekomove škatlce
                                      ↓
  ______________Ganymede822+__________________________
  Port      1(data),         2(data),       3(video),
4(voip)        - to se da nastavlat prek  192.168.1.1 user:user,pass:user
                    ↓                   nic
↓                        nic
           eth0-switcher                 sagem komunikator
           ↓↓↓ + 1 prosta luknja
       računalniki

kaj je treba spremenit. In mislim, da nimamo ADSL2+ tako, da ne vem če bo
delaovala tvoja ideja.

@ Tomaž
No jaz sem spremenil samo zadajo cifro, bo potem to narobe - ampak tako je
pisalo v vodiču! Bom poskusil s čim drugim

Lep pozdrav, Miha
Best regards, Miha