[LUGOS] Poslovni ADSL in več IP naslovov

Matej Žerovnik levak at element.planetq.org
Sat Aug 9 15:42:21 CEST 2008

LP!

Imam primer, kjer imam poslovni ADSL in temu paketu pripada tudi 15
dodatnih IPjev, poleg osnovnega. Osnovni IP dobiš takoj ob priklopu na
internet, me pa zanima, kako "omogočiti" še ostale.

Pri podobnem primeru, le da je dostop preko etherneta in ne PPPOE,
dodaten IP omogočim z ukazom ifconfig eth0:1 dodatni-ip up. Enak ukaz pa
ne dela pri PPPOE povezavi, čeprav imam nekje v glavi, da mi je enak
ukaz nekoč že deloval. Ima kdo tukaj poslovni ADSL in lahko pove, kako
omogoči druge IPje?

Ko pingam tisti dodatni IP mi javlja TTL expired in transit.

Hvala za pomoč, Matej