[LUGOS] SiOL TV in Linux?

Miha smihael at gmail.com
Thu Aug 14 08:28:44 CEST 2008

IP naslov najlažje dobiš z zaporednim pritiskom na tipke Menu, rumena tipka,
modra tipka.

Ampak tudi če uporabim ta IP povečan za 1, mi (pravilno nastavljen) VLC ne
dela - ravnal sem se po tem vodiču:
http://forumi.siol.net/showthread.php?t=27173 in dodatno naložil playlisto.

Najbrž je trik v tem, da so izpušćene nastavitve od Aditeye. Torej kaj moram
storiti - kodeki. In po možnosti ali se da uporabiti samo eno mrežno kartico
- nekakšne hibridne nastavitve (kadar bom imel internet naj bo DHCP, kadar
TV naj bo IP od kumunikatorja) - takrat ko bo tv prižgan ne bom rabil
interneta?

Lep pozdrav, Miha
Best regards, Miha