[LUGOS] SiOL TV in Linux?

Bierbauch pajek at pajcevina.net
Fri Aug 8 12:46:41 CEST 2008

Tomaz pravi:
> Seveda dela. Postoprk je enak kot na windowsih. Rabiš dodatno mrežno
> kartico. S kakšnim programom za packet snifing, ugotoviš kakšen IP
> dobi tv komunikator. Potem na extra mrežni kartici nastaviš IP v istem
> rangu. Jaz imam npr. nastavljen na 10.134.x.y/255.255.0.0. Potem pa v
> VLC-ju nastaviš pod Preferences... > Stream output > Access output >
> IPv4 multicast output interface address enak iP, kot si ga nastavil na
> mrežni kartici. Za gledanje pa še rabiš playlisto, ki jo imaš v priponki.
>
> Se pravi, gledati se da. Preko Lirc-a tudi lahko menjaš kanale. Le
> [...]
Ali pa na routerju narediš bridge zunanje in notranje povezave in
pravilne iptables in ebtables nastavitve in brez večjih težav gledaš
zadevo preko VLC. Trenutno linka do navodil nimam, sem ga pa pred kakimi
tremi meseci našel preko najdi.si.
Sam sem zadevo imel narejeno za T-2 (optika - dokler je bila TV še čisto
nezaklenjena).

-- Iztok