[LUGOS] SiOL TV in Linux?

Tomaz tomaz at sms-send.net
Thu Aug 14 08:45:45 CEST 2008

IP povečan za 1 verjetno ni dobra izbira, ker lahko, da ga že ima kdo
drug. Povečaj predzadnjo cifro v IP-ju za ena, zadnjo pa nastavi nekje v
rangu 150-254.

Preko istega kabla na tako enostaven način ne bo šlo, ker ima modem
ločene izhode za TV in internet. Lahko pa postaviš vmes linux ruter z
tremi karticami. Ena kartica gre na internet port od ruterja, ena na tv
port, tretja pa na notranji switch. Potem pa moraš narediti bridge. Več
o tem na slo-tech-u http://slo-tech.com/forum/t276480

Lp, Tomaz