[LUGOS] Poslovni ADSL in več IP naslovov

Matej Žerovnik levak at element.planetq.org
Sat Aug 9 21:05:53 CEST 2008

Darko Bulat pravi:
> OK, naprej vprašanja..
>
> Ali si teh 15 IPjev dobil v nekem lastnem subnetu ali kar tako v nekem
> skupinskem subnetu, ki je večji od /28 (16 IPjev)?

16 IPjev iz te C klase imamo mi, ostali IPji pa pripadajo drugim
uporabnikom ampak še vedno pod istim operaterjem, tako da verjetno je to
skupinski subnet.
> Ali so ti dodelili tudi "default gateway" in kakšen je routing protocol?

Ničesar mi niso dodelili, samo email, da imam na razpolago IPje, ki sem
jih zahteval...
> Največji problem pri PPPoE je ta, da gre za PPP povezavo, torej za
> povezavo, ki je "point-to-point", za serijsko povezavo simulirano v
> L2 omrežju, in načeloma, neuporabna za povezavo večjega števila IPjev
> (saj najbrž ne želiš imeti npr. 15 hkrati odprtih PPPoE povezav).
>
> Preveri pri ponudniku kako si ISP predstavlja uporabo teh preostalih
> IP naslovov.
Najbolje bo tako. Bom kar njih najprej povprašal.

lp, Matej