[LUGOS] Poslovni ADSL in več IP naslovov

Darko Bulat darko.bulat at ceterum.si
Sat Aug 9 21:18:50 CEST 2008

Umm, izraz "C klasa" se že lep čas ne uporablja več.

Ali so ti, razen IPjev, povedali kakšna je subnet maska. Če je, npr,
/27, /26, ali karkoli razen /28 (oz. karkoli manj od 255.255.255.240)
potem ne uporabljaš lastnega subneta, to sem prej spraševal.

Ja, nabrž imaš kar dodeljeno večje število IP naslovov in to ISP
imenuje "poslovni ADSL", čeprav to ni ravno profesionalna namestitev,
IMHO.

LP

D.

-