[LUGOS] Poslovni ADSL in več IP naslovov

Darko Bulat darko.bulat at ceterum.si
Sat Aug 9 20:51:58 CEST 2008

OK, naprej vprašanja..

Ali si teh 15 IPjev dobil v nekem lastnem subnetu ali kar tako v nekem
skupinskem subnetu, ki je večji od /28 (16 IPjev)?

Ali so ti dodelili tudi "default gateway" in kakšen je routing protocol?

Največji problem pri PPPoE je ta, da gre za PPP povezavo, torej za
povezavo, ki je "point-to-point", za serijsko povezavo simulirano v
L2 omrežju, in načeloma, neuporabna za povezavo večjega števila IPjev
(saj najbrž ne želiš imeti npr. 15 hkrati odprtih PPPoE povezav).

Preveri pri ponudniku kako si ISP predstavlja uporabo teh preostalih
IP naslovov.

LP

D.

--