[LUGOS] SiOL TV in Linux?

Tomaz tomaz at sms-send.net
Thu Aug 7 18:34:54 CEST 2008

Seveda dela. Postoprk je enak kot na windowsih. Rabis( dodatno mrez(no
kartico. S kaks(nim programom za packet snifing, ugotovis( kaks(en IP
dobi tv komunikator. Potem na extra mrez(ni kartici nastavis( IP v istem
rangu. Jaz imam npr. nastavljen na 10.134.x.y/255.255.0.0. Potem pa v
VLC-ju nastavis( pod Preferences... > Stream output > Access output >
IPv4 multicast output interface address enak iP, kot si ga nastavil na
mrez(ni kartici. Za gledanje pa s(e rabis( playlisto, ki jo imas( v
priponki.

Se pravi, gledati se da. Preko Lirc-a tudi lahko menjas( kanale. Le
nastaviti ga moras( za VLC. VLC pa omogoc(a tudi snemanje.

Uporabis( pa lahko tudi FripTV (http://friptv.sourceforge.net/), ki je
celo slovenskega izvora.

Lp, Tomaz