[LUGOS] Qmail - Bitdefender

Marko Kadunc marko.kadunc at gmail.com
Tue Apr 22 19:29:28 CEST 2008

> Pomoje "which svstat", ce ga imas izven poti v najslabsem primeru find /
> -name "svstat"
> Obstaja tudi moznost, da ga sploh ne uporabljas in ti je bitdefender
> instaliral to skripto, ki ga pricakuje. Kako si do zdaj restartal ali
> poganjal qmail?

Zgornji ukaz mi pa vrne sledečo zadevo ki je pa meni žal nerazumljiva (sem
šel gledat te direktorije a datoteke svstat ni notri)
root na server:/var/qmail/bin# which svstat
which: no svstat in
(/usr/local/sbin:/usr/sbin:/sbin:/usr/local/bin:/usr/bin:/bin:/usr/X11R6/bin:/usr/games)

Ko je bilo potrebno restartati mail sem šel v /etc/rc.d/ in vpisal
./qmail.restart tole je pa vsebina te skripte

echo "retartig qmail..."
killall qmail-send
killall qmail-queue
killall tcpserver

sleep 1

/bin/sh -cf '/var/qmail/rc &'
/usr/local/bin/tcpserver -R -l 0 -x /etc/smtp.cdb -u 1003 -g 102 0 smtp
/var/qm

qmail-queue imas linkano na /opt/BitDefender/bin/qmail-queue-bd, ki pa
> verjetno ne obstaja vec, ker si BitDefenderja brisal, ce se prav spomnim.

Res je te datoteke ni. ker mi jo je po vsej verjetnosti pobrisalo pri
odinstalaciji

Sklepam, da je eden od backupov pravi. Ce uporabljas qmail-queue patch,
> [...]
> /usr/local/etc, /etc ipd), na kateri queue file se sklicuje. V tako ime
> preimenuj enega od backupov. Ce pa tega patcha ne uporabljas, potem
> qmail pricakuje ime datoteke "qmail-queue". Jaz bi na tvojem mestu
> preimenoval enega od backup datotek v "qmail-queue" in upal, da bo ze po
> tem zacelo delat.
>
> Velikosti so enake, se z md5sum preveri, ce so vse tri datoteke enake; v
> tem primeru je vseeno, katero preimenujes, ce niso enake, bi pa jaz na
> pogled preimenoval zadnjo, ker mi deluje kot backup, ki ga je naredil

Ker ne vem nič o patchu (žal nisem jaz instaliral tega qmaila) sem kar
preimenoval predzadnjo ker je imela novejši datum.
Restartal qmail a žal ni spremembe (Tudi tisto linkano datoteko sem
preimenoval ker je ne znam odlinkat)
trenutno stanje je takšno
-rwxr-xr-x   1 root   qmail   371 2005-04-09 21:26 qmail-qstat*
-rwx--x--x   1 qmailq qmail 14752 2005-04-20 23:04 qmail-queue*
lrwxrwxrwx   1 root   root     35 2005-04-20 23:04 qmail-queue-bd-nedelujoci
-> /opt/BitDefender/bin/qmail-queue-bd
-rws--x--x   1 qmailq qmail 14752 2005-04-09 21:26 qmail-queue-real_old*
-rws--x--x   1 qmailq qmail 14752 2005-04-09 21:26 qmail-queue.backup-bd*
-rwx--x--x   1 qmailq qmail 14752 2008-04-22 19:04 qmail-queue.backup_arhiv*

> Tudi tole je "bin" ampak saj mislim, da smo nasli napako in spiska queue
> direktorija ni treba posiljat.

Se opravičujem za smetenje samo sem že čisto na koncu z živci ker nimam
pojma kaj storiti

Ali je mogoče še kakšen predlog. Imam možnost tudi dostopati do delujočega
qmaila a je na žalost precej starejši (datoteke imajo datum 2003 in tudi
druge velikosti so)

LP Marko