[LUGOS] Qmail - Bitdefender

Bostjan Mercun bostjan at niansis.com
Tue Apr 22 16:42:49 CEST 2008

Zivjo

>     qmailctl ne najde programa svstat. Poglej, ce imas instaliranega,
>     drugace ga instaliraj. Program je del daemontools paketa. Pomoje je
>     vecja moznost, da ti je instalacija Bitdefenderja zamenjala qmailctl
>     skripto, kjer je zdaj vpisana napacna pot ali kaj takega.
>

> Po mojem bi ta program moral že obstajat ker mi je do pred kratkim qmail
> še lepo delal
> Edino sem pozabil še povedat da sem imel instaliran tudi spamassassion
> Kako bi preveril ali ta svstat obstaja oz kako ga instalirati

Pomoje "which svstat", ce ga imas izven poti v najslabsem primeru find /
-name "svstat"
Obstaja tudi moznost, da ga sploh ne uporabljas in ti je bitdefender
instaliral to skripto, ki ga pricakuje. Kako si do zdaj restartal ali
poganjal qmail?

> Tole je direktorij /var/qmail/bin

> lrwxrwxrwx   1 root   root     35 2005-04-20 23:04 qmail-queue-bd ->
> /opt/BitDefender/bin/qmail-queue-bd
> -rws--x--x   1 qmailq qmail 14752 2005-04-09 21:26 qmail-queue-real_old*
> -rwx--x--x   1 qmailq qmail 14752 2005-04-20 23:04 qmail-queue.backup*
> -rws--x--x   1 qmailq qmail 14752 2005-04-09 21:26 qmail-queue.backup-bd*

qmail-queue imas linkano na /opt/BitDefender/bin/qmail-queue-bd, ki pa
verjetno ne obstaja vec, ker si BitDefenderja brisal, ce se prav spomnim.

Preveri, ce datoteka obstaja.
Sklepam, da je eden od backupov pravi. Ce uporabljas qmail-queue patch,
poglej v rules.cdb (oz. njegov plain text file - ponavadi v
/usr/local/etc, /etc ipd), na kateri queue file se sklicuje. V tako ime
preimenuj enega od backupov. Ce pa tega patcha ne uporabljas, potem
qmail pricakuje ime datoteke "qmail-queue". Jaz bi na tvojem mestu
preimenoval enega od backup datotek v "qmail-queue" in upal, da bo ze po
tem zacelo delat.

Velikosti so enake, se z md5sum preveri, ce so vse tri datoteke enake; v
tem primeru je vseeno, katero preimenujes, ce niso enake, bi pa jaz na
pogled preimenoval zadnjo, ker mi deluje kot backup, ki ga je naredil
BitDefender.

> Tole pa /var/qmail/queue
> root at server:/var/qmail/bin <mailto:root at server:/var/qmail/bin># ls -al

Tudi tole je "bin" ampak saj mislim, da smo nasli napako in spiska queue
direktorija ni treba posiljat.

lp

		Bostjan