[LUGOS] md array hecnosti

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Sep 27 17:26:32 CEST 2007

Dne Thursday 27 of September 2007 09:05:47 Jernej Simončič piše:

> Naredi vsaj smartctl -t long /dev/sdb. Je pa možno, da je kriv
> kontroler - imam en SiI 3114 SATA kontroler, kjer mi tudi občasno vrže
> kakšen disk iz RAID5 arraya (zgodi se enkrat na 2 meseca, ni vedno
> isti disk, in če disk preklopim na on-board kontroler dela normalno).

Najprej ga očisti prahu in svinjarije, poskusi za 200-300W močnejši
napajalnik, boljšo ventilacijo, potem pa brezpogojno menjaj disk (kot pravi
Darko), ki naj bo iz iste serije (npr. E), če je mogoče. In zagotovi
strežniku ups s prenapetostno zaščito, morda pa ne bi bilo slabo tudi dodatno
hlajenje diskov in kakšen dodaten ventilator kljub temu da gre verjetno za
strežnik za arhivske namene. Tistih 10EUR za hladilnike in ventilatorje bo pa
tvoj delodajalec ali ti sam že požalbal ti glede na vrednost hranjenih
podatkov.

lp, Jože