[LUGOS] md array hecnosti

Uroš Golja goljau at comcom.si
Thu Sep 27 18:01:02 CEST 2007

Joze Klepec wrote:
> Najprej ga očisti prahu in svinjarije,
Sem že, ni pomagalo.

> poskusi za 200-300W močnejši
> napajalnik,
Sedaj je notri 300W, kar bi po mojem moralo biti dovolj za futrat P3 500
MHz, 256 MB, par propelerjev in štiri diske. Ali se morda motim? No ja,
vredno je poskusiti.

> boljšo ventilacijo,
Vsi diski so v ohišju z gigantskim ventilatorjem, grejejo se ne kaj
dosti. smartctl pravi, da imajo temperaturo okrog 42C.

> potem pa brezpogojno menjaj disk (kot pravi
> Darko), ki naj bo iz iste serije (npr. E), če je mogoče.
Pomojem ne bo mogoče, saj so ta model že pred časom nehali prodajat.

> In zagotovi strežniku ups s prenapetostno zaščito, morda pa ne bi bilo slabo tudi dodatno
> hlajenje diskov in kakšen dodaten ventilator kljub temu da gre verjetno za
> strežnik za arhivske namene.
Dobra ideja, bom pogledal, koliko stanejo majčkeni UPSi. Hlajenja je
pomojem dovolj; glej zgoraj.

LP,
U.