[LUGOS] md array hecnosti

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Thu Sep 27 09:05:47 CEST 2007

On Thursday, September 27, 2007, 7:51:02, Uroš Golja wrote:

> Ima kdo kakšno idejo, preden grem zamenjat ves hardver do zadnjega SATA
> kabla? Strežnik je, čeprav izrazito neobremenjen, vseeno zelo pomemben.

Naredi vsaj smartctl -t long /dev/sdb. Je pa možno, da je kriv
kontroler - imam en SiI 3114 SATA kontroler, kjer mi tudi občasno vrže
kakšen disk iz RAID5 arraya (zgodi se enkrat na 2 meseca, ni vedno
isti disk, in če disk preklopim na on-board kontroler dela normalno).

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

A chain of reasoning is no stronger than its weakest link.
       -- Berkeley's Seventh Law