[LUGOS] Kateri "version control system" podpira "paketke"?

Bojan naboj at gmx.net
Thu Sep 13 22:05:59 CEST 2007

Mojca Miklavec je napisal(a):

> Zahtevane platforme podpira, to je OK. Ampak če dobro razumem, je pri
> paketkih mišljeno bolj "lahko vzameš cel paketek popravkov", ali se
> (želim si, da bi se) motim? Baje ima darcs zelo dobro razvito algebro
> patch-ev, ampak nikjer nisem našla primera, kako naj datoteke znotraj
> direktorijev priredim točno določenemu paketku. Ali to gre?

Sem se danes le malce bolj poglobil v darcs in nisem našel rešitve za
tvoj problem.
Očitno sem se pri prvem odgovoru malce prenaglil. Sorry! :-[

Potem ko sem danes še enkrat prebral opis tvojega problema, sem dobil
občutek, da je glavna zahteva, da so uporabniki vedno "up to date" s
trenutno verzijo v repozitoriju pri tem pa sami ne prispevajo spremembe
v repozitorij. Če je to to, za sinhronizacijo uporabi rsync, za version
control znotraj strežnika pa bilokakšen cvs.

lp
Bojan