[LUGOS] Kateri "version control system" podpira "paketke"?

Mojca Miklavec mojca.miklavec.lists at gmail.com
Thu Sep 13 22:30:42 CEST 2007

On 9/13/07, Bojan wrote:

> Sem se danes le malce bolj poglobil v darcs in nisem našel rešitve za
> tvoj problem.
> Očitno sem se pri prvem odgovoru malce prenaglil. Sorry! :-[
>
> Potem ko sem danes še enkrat prebral opis tvojega problema, sem dobil
> občutek, da je glavna zahteva, da so uporabniki vedno "up to date" s
> trenutno verzijo v repozitoriju pri tem pa sami ne prispevajo spremembe
> v repozitorij.

Res je, uporabnikom ni treba prispevati sprememb. Oziroma nekateri
jih, ampak spremembe prihajajo iz tako raznolikih koncev, da je lažje
napisati par skript, v katerih ročno zabeležiš, s katere spletne
strani naj se pobira koda, in kam v drevo naj se shrani, kot da bi
moral avtorje maltretirat in posiljevat z nalaganjem njihove kode v to
drevo.

Tako da gre dejansko za npr. dva skrbnika (+ nekaj skript), ki imajo
nadzor nad vsemi paketki, uporabniki pa samo izbirajo, katere paketke
bi radi.

> Če je to to, za sinhronizacijo uporabi rsync, za version
> control znotraj strežnika pa bilokakšen cvs.

Ja, nekdo je nazadnje predlagal tudi rsync. Si bom podrobno prebrala
dokumentacijo, da ugotovim, kako bi se ga dalo ukrotiti sebi v prid.
Sicer je fajn tudi, če bi uporabniki lahko čas zavrteli tudi nazaj
(pogosto se zgodi, da je zadnja verzija malce sesuta, in potem bi
človek spet rad imel tastaro verzijo, ki je še delala), kar z rsync-om
ni mogoče, ampak bom še malo naštudirala.

Pisala sem tudi na Darcs-ovo mailing listo in dobila vsaj napol
zanimiv odgovor. Bomo videli.

Še enkrat hvala za oba nasveta,
    Mojca