[LUGOS] Kateri "version control system" podpira "paketke"?

Mojca Miklavec mojca.miklavec.lists at gmail.com
Wed Sep 12 17:34:16 CEST 2007

On 9/12/07, Bojan wrote:

> Poglej si darcs http://darcs.net/
>
> Saj ne da bi ga v celoti obvladal ampak se mi zdi, da ima to filozofijo
> s paketki in je multiplatform.

Zahtevane platforme podpira, to je OK. Ampak če dobro razumem, je pri
paketkih mišljeno bolj "lahko vzameš cel paketek popravkov", ali se
(želim si, da bi se) motim? Baje ima darcs zelo dobro razvito algebro
patch-ev, ampak nikjer nisem našla primera, kako naj datoteke znotraj
direktorijev priredim točno določenemu paketku. Ali to gre?

Hvala,
    Mojca