[LUGOS] access point in brezžična kartica

Tomaz Kravcar tomaz at afna.info
Tue Oct 30 16:39:16 CET 2007

Pozdravljeni,

Ker ne bi rad da se mi ponovi zgodba napisana spodaj me zanima me če kdo
pozna kakšno kartico dobavljivo v sloveniji, ki bi mi omogočala postavitiev
access pointa, uporabljam pa kubuntu 7.10.

Kot že omenjeno poskušam postaviti access point in sem v ta namen kupil
brezžično mrežno kartico d-link dwl-g510 (rev B). Na strani
http://atheros.rapla.net/ in
http://linux-wless.passys.nl/query_chipset.php?chipset=Atheros
<http://linux-wless.passys.nl/query_chipset.php?chipset=Atheros&zoek=chipset
> &zoek=chipset je napisano da je kartica podprta, ko pa sem jo poskušal
postaviti v master mode mi sistem javi napako. Po kratkem raziskovanju sem
ugotovil da driver rt61 ne podpira te opcije in bi moral uporabiti driver
rt2x00, ki pa ni podprt v vanilla kernel-u, poleg tega pa naj bi bil v tem
trenutno se dokaj nestabilen.

Kartica sicer deluje bp, tako da če je kdo zainteresiran za nakup jo prodam
za 20EUR.

lp, tomaz