[LUGOS] access point in brezžična kartica

polz polz at aufbix.org
Wed Oct 31 00:45:40 CET 2007

On Tuesday 30 October 2007 16:39:16 Tomaz Kravcar wrote:
> . Po kratkem raziskovanju sem
> ugotovil da driver rt61 ne podpira te opcije in bi moral uporabiti driver
> rt2x00, ki pa ni podprt v vanilla kernel-u, poleg tega pa naj bi bil v tem
> trenutno se dokaj nestabilen.

V Managed mode-u mi ta driver deluje odlicno, precej bolje od tistega, ki ga
je spravil skupaj proizvajalec opreme. Predlagam, da ga vseeno preizkusis.

V Debianu je source tega driverja ze lepo spakiran in pripravljen za uporabo;
rt2x00-source, torej

apt-get install module-assistant rt2x00-source;
m-a prepare rt2x00
m-a a-i rt2x00

zadnja verzija dela s kernelom 2.6.22
> Kartica sicer deluje bp, tako da če je kdo zainteresiran za nakup jo prodam
> za 20EUR.
Svoje brezzicne potrebe imam pokrite. Za access point uporabljam Asus WL500GP
(stal je cca 90 evrov, dovolj RAM, USB).